lauantai 11. tammikuuta 2014

SILENCE.

Krista täällä.
Ollu meikäläisen kohdalla aikamoista hiljaiseloa täällä blogin puolella, syystä että oikeessa elämässä on vielä hiljasempaa. Mulla on joku ihme tylsävaihe menossa, mitään ei tapahdu ja mikään ei sutise ja missään ei tuu käytyy? Toisaalta, täs on ehkä ihan hyväkin kerätä voimia kevääseen, jos ja kun se joskus saapuu ja valostuu ja hormoonit alkaa hyrräämään ja ihmiset on muutenkin elävämpiä... :P Se hyvä puoli täs puolibailaamattomuudessa on, että rahaa säästyy ja oonki saanu jo ihan hyvän summan säästöön. Olis tehny mieli ostaa uus sohva, mut sit iski piheys ku siihen olis menny suuuuri siivu säästetyistä ropoista, niin mietin vaan et saankohan mä koskaan niitä käytettyä mihinkään ilman et iskee Roopeankka-vaihe päälle. :D 

Tekis mieli kyl repästä, ja lähtee arkibailaukselle ens viikolla kun on pari vapaata, mutta oon kohdannu viimeaikoina ihmeellistä ongelmaa, bileseuraa ei meinaa saada mistään! Ollaan siel kotona kultsin kainalossa, tai sit on tipatonta tai ei muuten vaan viitti/jaksa lähtee. Ja niin HC mä en oo et yksin kehtaisin mihkään lähtee, vaikkakin se olis kai metsästyksen kannalta aika optimaalinen tilanne. Huh.

Pain in my ass, Nikke on lakannut soittelemasta! Syystä että, he ovat löytäneet yhteisen sävelen erään kaverini kanssa.. Tää mun kaveri ei ole kyllä itse sitä mulle kertonut, oon vaan kuullut mutkien kautta. Odotan sitä hetkeä kun hän itse sen mulle kertoo, se tulee olee sille niiiiin vaikeeta, koska hän on tunnettu "kaverineksiineisaakoskea"-natsi. Ja nyt itse syyllistyy siihen, hahhaha :D Tuun niin ottaa siitä kaiken irti, vaikka mua ei tilanne haittaa millään tavalla koska Nikke ei koskaan oo kuitenkaa ollu mitää sellasta mulle. 

Oon viimeaikoina jotenki nähny hirveesti unia entisistä jutuista, tosi ahdistavaa. Pitää varmaa kutsuu joku riivaaja käymää, kuka pelottelee menneisyyden haamut vittuun mun unisesta päästä. 
Parempia unia tälle yölle, kohta pitääki miettii sitä uinumista taasen, koska aamulla kello herättää siihen aikaan kun toiset alkaa kotiutuu riekkumasta. Tasan ei mee nallekarkit näiskää jutuis. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti