maanantai 28. huhtikuuta 2014

Rakkautta!

Täällä on Veera moi! Kevättä rinnuksilla, hehheh! Selvisin kaudesta tunturissa, jotenkin, ja olen nyt kuukauden nautiskellut kevään tuulista riittävän välimatkan päässä Suomi neidon yläpäästä. Kävin vähän tuolla etelämmässäkin lomalla, ja oli aivan ihanaa. Olen nyt niin rakastunut elämään, noin niinkun ylipäätään, ainakin tää mun on aika mahtava. En sen sijaan ole rakastunnut kehenkään jännittävään henkilöön, ainakaan tällä erää. En olisi varmaankaan ehtinytkään, koska tässä on ollut melko kova meno päällänsä, on palanut soihtu ihan jokaisesta päästä. Huomenna muutan taas, tällä erää kuitenkin meren äärelle. Jännittävää!
Mulla on nyt vähän sellainen Tuhlari olo, viitaten siihen biisiin(kin).Tirsk.

Ei tässä oikeastaan ihmeempiä, ihanaa kevättä ja kaikkea Sulle!







xx,
Veera

2 kommenttia:

  1. Kiva blogi, liityin lukemaan!

    vastavirrassajuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Tervetuloa liittymään :) Mulla on teknisiä vaikeuksia tällä hetkellä, ei ole läppäriä, eikä tabia jolla kirjoittaa, mutta tilanne selkenee parin viikon kuluttua :)

    VastaaPoista